Thursday 11 October 2012

Moviehhhh!


Hi. Aku nak cerita ni,tadi aku tengah tengok cerita kat atas ni. Tapi aku boleh kongsi trailer jelah. Sebab aku tahu youtube selalu remove semua movie. Ahah. Tadi aku tengok cerita ni,aku rasa baru 1/4 kot. Tetiba astro cakap ''please call what bla bla'' aku pun macam ''Hah? Dahell'' aku baru je tengok weh. Baru je aku nak feeling. Tambah tambah beruk pulak kat dalam movie tu. Aku pun tak tahu kenapa aku cakap beruk ni. Haha. Aku tahu aku tak berapa normal untuk seketika. Wow! aku taip laju nye kes beruk ni. tapi cerita ni baru nak best. Aku geram gila bila dia terpadam. Macam nak maki je. Dah la aku rancang nak tengok cerita korea satgi -.-  Aku tahu ah masuk cerita lain. Eheh And now aku boleh tengok trailer je cerita beruk ni. Serious rasa cam nak nangis. Tak kisah lah korang nak cakap aku baru sikit je dah nak nangis. Sebab aku kuat nangis. Hah tetiba! Okay lah bye. Aku tak reti nak tulis panjang panjang ni. Selalunya satu perenggan je,eh bukan selalu tapi semua. hehehe.

No comments:

Post a Comment

 
Copyright by Nurul Anis Wahdati since 2012